Rubrikmagnet...

Shit vad en rubrik kan göra mycket. Igår hette inlägget "Tortyrredskap" och ni kan tro att det drog till sig läsare. Nu handlade ju inlägget om min motionscykel, men herregud, vad trodde folk egentligen det skulle handla om?! Varför dras människan till sådana rubriker, varför kan man inte låta bli att gå in och läsa...? Varför tycker vi om att gotta oss i andras olycka? Man förstår ju varför tidningarna förstorar upp och överdriver sina nyhetsrubriker. Hjärnan väljer väl helt enkelt den tidningen med saftigast bilder och texter...

Puh, igår va man och tränade Ki-Box med Tina. Kul som alltid, men otroligt jobbigt. Flåsade stundtals som en gris, såg stjärnor och va lite yr... Men träning är nyttigt sägs det. Idag känns det bara som om någon klubbat mig, all energi är utsugen och förbrukad. Hoppas som sagt att jag kommer igång under dagen, dessvärre känner jag träningsvärken komma krypande istället...
Imorgon ska jag iaf få massage, gudars vad skönt det ska bli. Förmodligen kommer hon massera så pass att kroppen får en chock och blir sjuk istället... Har inte tid att vara sjuk, ska ju rida och kanske plocka hem en liten Tom snart...! Wii, se sååå mycket fram emot helgen, även om jag inte kommer få en enda sovmorgon...*Suck*

Hihi, här har vi en kul bild på en snubbe som tränar Ki-Box. Just denna positionen har jag förmodligen aldrig haft vid träning, men den va lite kul iaf...
d3n0714 Ki box 2


Tack för mig!

//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0