Putsat och fejat...

Puh, nu har vi bäddat och städat boxen till Tom och grimman, sadlarna och tränset är skinade rent. Imorgon tror jag även att hans matspannar blir uppmärkta. Nu tror jag snart inte jag kan göra mer inför att pågen ska känna sig välkommen...

Väl hemma va det dax att fiska fram dammsugaren, såååå trist att städa, men det är väl ett nödvändigt ont, eller...?? Kastade pepparkakshuset, det känndes i själen, jag som la ner såååå många timmar på att dekorera det... Kanske snart dax att plocka ner adventsljusstakarna, attans vad trist, skönt att jag inte tog in någon gran som ska kastas ut oxå.

Nä, nu ska jag försöka äta lite, klockan är 20.30, men man själv kommer oftast i sista hand när man har häst... Vissa tycker inte att man är klok, hör på arbetskamraterna att (särskilt på sommaren) då vi äter har de andra nattat sig. Tur vi inte har barn, de stackarna hade svultit ihjäl... Katten får i regel alltid mat innan vi ens funderat på vad vi ska äta, han skriker så fort man kommer innaför dörren, springer sedan som en idiot runt benen och håller på att fälla en hela tiden...

Nåväl, ska som sagt äta lite nu.

Kram kram på er alla! Har ni kollat in den Ekologiska gården? Jag väntar ihärdigt på vad som kommer att levererats, spännande!


Tack för mig!
//
Chisan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi naaw lilla Bamse(L)

2009-01-29 @ 20:38:39
Postat av: Caisa

Jag har hästhår överallt :-) Hoppas han fortsätter fälla efter lördag så du också får jobba med gummiskrapan lite! Gissa om han kommer gilla att bli bortskämd av er ;-) fast vi kör lite puss&mys på kvällarna nu...

2009-01-29 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0