Lösenord?!?!

Nu é jag sååå jävla trött på kommentarer där folk inte har mage att presentera sig. Fegt rent ut sagt, vågar man inte stå för sina åsikter kanske man ska hålla käften! Fortsätter detta kommer jag lägga lösenord på hela bloggen så att endast viktiga personer i mitt liv kan komma åt mina inlägg!
Jag tar gärna upp diskussioner om personen i fråga har så pass mycket råg i ryggen att denna kan presentera sig, jag är inte direkt rädd för konflikter, men vissa verkar vara...
Lyft luren och ring om du har saker på hjärtat, jag är inte omöjlig... Låt mig veta i vilka avseende du tycker jag har misslyckats i dina ögon, bra för mig att veta så jag en dag kan bättra mig och bli en bättre människa. Jag strävar iaf efter att bli en bättre och intressantare person, men det é det uppenbarligen inte alla som gör... Just nu vet jag liksom inte riktigt vad, hur och varför kommentarerna skrevs... Men låt mig veta så é det lättare för mig!

Bloggen är skapad för att det ska vara trevligt, för att folk ska kunna följa mig och mitt liv med intresse och bli lite uppdaterad om vad som händer hos mig. Den är även till för att jag ska kunna skriva av mig när jag behöver, då skriver jag om det som ligger närmast i tiden och som berört mig. Sticker detta i folks ögon så låt för i helvete bli att läsa bloggen! Det är lätt att lägga lösenord som sagt...

Men ju mer som triggas inom mig ju mer har jag att skriva i en kanske kommande bok... Hade varit spännande! Jag har mycket att berätta...

Här publicerar jag nu de kommentarer som kommit in. Jag visar de gärna för världen, jag är inte så säker på att alla har samma uppfattning om mig som vissa andra har, men detta kommer säkert generera ännu fler kommentarer, riktigt spännande om jag ska vara ärlig! Haha, skriv på bara alla ni som vågar presentera er!!! Hädanefter kommer era kommentarer hängas ut här och bearbetas! Haha!

Nu jäklar förs det även diskussioner bland kommentarerna, vi har visst alla olika åsikter om saker och ting i vår herres hage...

Kommentar till tidigare inlägg "Retuschera"
Skrivet av "retuSchera"
"Tja... Lite ytliga skavanker kan man retuschera bort, men ett bittert sinne och en avundsjuk själ lyser igenom både bild och text."

Här följer ett svar på en annans kommentar i inlägget "Retuschering":
Skrivet av Tina. (Inte rädd för att presentera sig).
"Jag måste bara kommentera till "retuschera". De som är med i det här inlägget (före och efterbilderna) är just de som har ett tungt sinne och enligt mig måste vara bittra. Varför inte duga som man är och må bra av det. Hade alla modeller gjort det hade de ju inte behövts retuschera något alls. De så kallade skavankerna är ju det som är charmigt hos var och en och gör oss till unika individer.
Var bara tvungen o skriva då jag tycker att vår bild av hur en människa ska vara är helt skev idag. Var nöjd sådan som du föddes vem du än är...kram"


Kommentar till "Helgen"
Skrivet av en okänd.
synd att du raderade det du skrev om bemötande, hade varit kul o se hur du resonerar, vad som är rätt och fel, med tanke på hur du själv bemöter folk omkring dig!!!



Tack för mig gott folk!
//
Chisan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0