Kommentarer...

Det pågår förbril aktivitet på min blogg. Med det inte menat att jag är väldigt effektiv på att skapa inlägg, utan då menar jag alla besökare och alla roliga kommentarer!
"Go girls", det é kul med kommentarer. Varför skriva inlägg om ingen läser dem ändå?? Men så é det inte här iaf...

Idag é det förresten skitkallt ute, men det é riktigt fint med frosten som ligger och vinden är aldeles stilla, solen skiner... En underbar dag för mig som är ledig och kan sitta under filten och titta på denna utsikten. Värre för Johan som skulle behöva fiska, isen lägger sig, inte bra. Jag tyckte han kunde dra på sig sina skridskor och ut och pilka, haha, han tyckte det var en ganska dålig idé... Undrar varför...?

Utsikten jag har idag, underbart va?





Hmm, här har vi vattenskootern. Den ser lite frusen ut. Känns otroligt avlägset att Tina och jag åkte efter denna ett otalt gånger i somras, i värmen! Nu é det som sagt kallt som tusan, längtar till sommaren så vi kan återuppta våra sommaraktiviteter...


Tack för mig
//
Chisan


Kommentarer
Postat av: Tina

var det de här bilderna som skulle blivit mörka? Jag tyckte de blev jättebra. Och jag längtar också till sommaren och goa skratt på sjön:-) Kram

2009-01-05 @ 08:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0