Fonduekväll

Trots att vi vid flera tillfällen tidigare använt oss av fonduegryta så är vi definitivt inga proffs på det. Känndes som grytan skulle börja brinna, olja är ingen höjdade att leka med. Vi ska göra ett nytt försök på fredag, men då med minde låga och minde olja i grytan... Kvällen var riktigt trevlig med god mat och Tinas nya spel "Alias". Denna gången vann töserna!

Imorgon é det dax för nytt försök att hitta en trevlig häst till mig. Denna gången blir det i Kristianstad. Håller tummarna för att denna påg é trevlig och kan tjäna som efterföljare till Bengan. Men med min vanliga tur så är det säkert något som inte passar mig eller Johan i smaken... I veckan (tror jag) ska vi även kika på en annan förmåga, ett sto.
Börjar kännas som lite panik att hitta en bra pålle. Jag ska ju hinna rida in mig på hästen innan tävlingssäsongen börjar, men man ska aldrig stressa ett hästköp... Wii, det ska bli spännande iaf!!

Idag é det verkligen ordentligt kallt, -11 grader. Brr, ingen höjdare. Får väl se om bilen ens vill starta idag... Värmepumpen verkar strejka lite, den avfrostar var 10:e minut, låter som om den håller på att avlida. Jag är inte särskilt sugen på att gå utomhus idag...


Bilder från i lördags:

Ted och Johan!


Tina och jag...



Hihi, Tina, igen...


Tack för mig!

//
Chisan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0