?

Känner mig trött idag. Mycket att tänka och fundera över. Jag har iaf avpoliterat stoet i Hörby, tyvärr passade hon inte mig riktigt i smaken. Jag red aldrig henne, hon hade ju lyckats att skada sig, igen! Hon verkar vara en riktig drullputte.
Det hela gjorde iofs mitt hästval lite enklare, nu ska jag satsa på "Tom". Ska rida honom på söndag igen, måste ju hoppa honom oxå! Håll tummarna för att han kan hoppa som jag vill...! Nuvarande ägare kommer på lördag och ska kika på vårt stall, till det stall hennes häst kanske ska flytta en dag... Förstår henne, jag hade oxå velat se hur min häst skulle få det om jag skulle behöva sälja. Men lite nervöst é det allt. Inte för att hon inte skulle gilla stallet utan för att jag ska vara överpositiv och därmed sabba chanserna att pruta lite. Det är iofs Johans bit, hoppas det kommer gå bra för honom, jag tror nästan jag smyger iväg när det är dax för prutning, då vill jag inte vara med... *skäms*

Nåväl, en spännande tid framöver. Det ser jag fram emot! Ska verkligen bli kul!!
På lördag ska vi även hinna med att se "Disney On Ice". Haha, önskar att vi skulle ha barn med oss men så är inte fallet. Vi är 4st vuxna som ska bänka oss på Malmö Arena för att se Disneyfigurer grasiöst glida fram över isen. Jag är helt övertygad om att det kommer bli en läcker show, men barnen saknas... Efteråt ska vi ta oss in till Värnhem och käka middag med Krille och Lina. Spännande det oxå...
Hmm, mycket som är spännande just nu som sagt. Mycket som är minde kul oxå. Ibland blir man aldeles ambivalent och känner sig helt förvirrad. Svår balansgång att vara glad för sin egen skull men samtidigt se sig över axeln så man inte kör över någon i sin närhet. Lätt att bli blind och gå sin egen lilla väg...


Här kommer samma bild igen, men så länge han inte är min får ni hålla till godo med denna...


Kommentarer
Postat av: Annika

en urgullig häst, hoppas att köpet blir av.

kramar

2009-01-20 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0