Dåligt humör...

Känner mig verkligen på pissigt humör ikväll! Varför kan man undra. Idag är en sådan dag jag önskade att jag bodde själv. Vill vara på ett ställe där jag kan rå om mig själv, att inte behöva ta hänsyn till någon eller något. Vill jag sparka på saker så underlättar det om sakerna är mina... När jag é på ett sådant humör som ikväll vill jag bara vara ensam. Hade jag haft mitt eget space hade jag förmodligen suttit där nu! Jag vill inte ha en massa kommentarer, vill inte ha någon som tilltalar mig alls, särskilt inte sambon... Åhh, känner mig frustrerad och arg. Bröt dessutom två naglar när jag skulle öppan den j-vla fiskluktande Caddyn. Det gjorde inte saken bättre kan jag meddela...!!! En liten sak kan det låta som, men just nu känns det som världens grej. Imorgon skrattar jag åt det...


Hmm, fick visst nytta av denna bilden igen...


Skit, nu fick jag huvudvärk oxå. Höjdarkväll, verkligen!

Så, nu har jag skrivit av mig för idag, tack för mig.

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Åsa

Aj aj, var det naglarna som gjorde det... du var ju på gott humör i stallet iaf. Hoppas du är gladare nu :). Stooor KRAM!

2009-01-13 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0