Bokresention

Hej hopp alla glada. Idag är jag på bra humör, livet känns kul att leva. En och annan osämja har lösts upp och det é skönt! Inte skönt för bara mig utan för alla inblandade och berörda. En eloge till dig om faktiskt tog kontakt med mig till slut och ville lösa problem, det uppskattas ska du veta!

Igår hade jag en envis huvudvärk som inte ville ge med sig trots panodil på förmiddagen. På kvällen slukade jag därför även en dubbel Bamyl Koffein vilket gjorde att jag kände mig speedad och hade svårt för att sova. Plockade fram en bok och började läsa, vilket resulterade i att jag faktiskt hade svårt att sluta läsa eftersom boken fullständigt drog all min uppmärkasamhet till sig. Boken heter "Diagnos strypt" Skriven av Peter Gissy och den rekommenderar jag varmt. Jag har ofta svårigheter att läsa böcker då jag hinner tröttna innan det händer något i boken, men här kastades man rakt in i handlingen och det gillar jag!

Endast 87:- på Bokus.se (Och nej, jag får inte betalt för att göra reklam, men jag gör det gärna ändå!!)
Omslagsbild: ISBN 9789155235215, Diagnos: strypt

På lördag smäller det, hihi, då ska det så kallade "Monstret Tom" flytta till lilla Höör.
*Hoppas han kommer att trivas*
*Ska linda in honom i bomull och ta väl hand om honom*
Har ju redan märkt att det är intressant att åter igen besöka hästsportsbutiker. Det senaste halvåret har jag helst tittat bort från hästavdelningen, jag har ju ingen att handla till ändå. Men NU, ja nu é det dax att shoppa igen! Har redan besökt ZooCity i Malmö och smygstartat lite, hihi, ganska skoj... Sällan jag handlar kläder till mig själv, men på hästen kan jag nästintill spendera hur mycket som helst.

Tack för mig så länge...

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Caisa

fniss Han passar bra i brunt, beige och ljusblåttfniss



2009-01-27 @ 12:44:56
Postat av: Vännen

Känns väldigt bra för mig med ska du veta!! Det blev en hel del glada telefonsamtal till familjen när jag kom hem:) Sköt om dig så ses vi till helgen! Kram

2009-01-28 @ 10:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0