Premiärturen!

Brr, sitter hemma i soffan och fryser nu. Har varit ute och tagit en premiärrunda på Tom i snöovädret! Wii, idag fungerade kameran lite bättre så här har följer lite dagsfärska bilder...

Tom och jag i paddocken, vi är rörande överrens om det mesta... Trixie var oxå på besök för att kika på när hennes häst Molle även han fick sig ett pass i paddocken.


Hmm, nu kröp Toms berömda "hjärnspöken" fram. Bäcken, skjulet och dammen var ganska läskigt. Passet gick därmed mestadels ut på att få Tom att känna sig lugn och avslappnad... Men till slut gick det bra och jag beslöt mig för att avbryta och skritta en liten sväng istället.



Det va lite halt så det blev en kortare skrittrunda i ruskvädret. Brr, det är ju vinden som isar som tusan! Hihi, Lady är väldigt intresserad av oss...


Nästan hemma igen, Lina och Krille kom oxå för att få hälsa på nykomlingen. Kolla in hästarna i bakgrunden, alla é ju sååå nyfikna!


Jag känner mig nöjd med dagens övningar, kul att kunna rida igen, och dessutom på en fining som Tom. Håller tummarna för att vi ska kunna rida lite imorgon med, det får bara inte komma mer snö nu, jag vill ha VÅR! Kanske lite mycket begärt i januari, men ändå...!

Ska lyfta på rumpan och börja fixa lite med söndagssteken, ska bli gott!!

Tack för mig!
//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Caisa

HA! Äntligen en reaktion på honom... Trodde väl att du skulle märka av det någon gång. Men med lite träning så kommer han att vänja sig. Vill bara rätta dig på en punkt då vi alla längtar efter våren; Det är faktiskt den 1:a februari idag ;-)



//Caisa :-)

2009-02-01 @ 18:14:19
Postat av: trixie

fick ett par fina bilder på er två också =) har dock inte din mejladress

2009-02-01 @ 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0