Trött...

Idag é jag helt sjukt trött. Känns som jag inte sovit inatt trots att jag förmodligen sovit som en stock. Varför é vissa dagar bara så? Hade jag inte varit på jobb hade jag förmodligen somnat sittandes.
Nåja, när jag kommer till stallet vaknar jag väl till förhoppningsvis. Ikväll ska vi köra till ridhus och göra lite kuliga saker. Ett och annat hinder kanske vi lyckas med oxå! Ska bli kul, hoppas bara inte den lovade snön kommer. Inte så ball att köra lastbil (inte släp heller för den delen) när det vräker ner snö!

Fantastiskt fint med snö, om det kommer mycket och blir liggandes så man kan rida iaf, annars kan jag vara utan skiten!
http://www.zana.se/tag/jul/


Nä, nu ska jag försöka avrunda här på jobb. Det har varit en kaotisk dag idag. Vi flyttar nämligen och det är fullständig kaos i korridoren. Ingenting är sig likt, tveksamt om jag trivs med mitt nya kontor, men jag vänjer mig väl... Kanske får införskaffa mig en blomma eller två, det kanske kan hjälpa lite...

Tack för mig!
//
Chisan


Kommentarer
Postat av: Caisa

Jag lider med dig! Men det blir ljusare ute med snö :-S. Kanske en klen tröst men av ljus blir man pigg. Snart kommer våren och det är det härligaste årstiden för oss hästmänniskor! Inga knott/flugor och alla träd blir gröna och fåglarna kvittrar. Finns inget härligare än en långritt när naturen bara spritter i sin vårskrud. Då känner man sig som Ronja Rövardotter;-)Dröm vidare på det...



;-) Kram på dig/C

2009-02-11 @ 08:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0