Tom har skaffat flickvän!

Haha, jadå, här går det undan för hästförälskelsen! Toms granne LaVesta verkar vara lite förälskad i Tom, även om hon é lite stoig och visar tänderna och ögonvitorna emellanåt. Tom verar inte riktigt fatta hennes sura miner, han är lika positiv för det, haha, han é för go! Däremot gnäggar hon när han går och när han kommer, det låter för roligt!

Idag har det gått bättre, Tom verkar börja känna sig hemma, är lugnare i stallet framför allt. Igår försökte vi arbeta bort hjärnspökena, det gick sakta frammåt. Idag gick det betydligt bättre, han slappnade av hyfsat fort och därför blev passet ganska kort, duktig påg! Om inte vädret ställer till det för oss så blir det ett uppsuttet ridpass imorgon. Vi har nog båda träningsvärk vid detta laget, men på fredag blir det välbehövlig vila och massage för både mig och Tom, hoppas han uppskattar det! Det kommer jag göra iaf!

Nu undrar väl alla varför jag blir så ingående i Toms vardag, men så ser faktiskt min vardag ut, förutom jobber förståss, men den biten känns mindre viktig i sammanhanget. Dessutom vill jag ju hålla en och annan uppdaterad om Tom =)

Nu é jag trött, ska äta lite strax, sedan slocknar jag väl i soffan antar jag... Slapp undan träningen idag, Tina har ju glidarvecka (haha, nästan ordagrannt), hon åker skider, verkar gå halvbra låter det som...Haha! Hoppas nu inte du bryter benen av dig, sånt har vi inte tid med!! =)


Hmm, har inte fotat så flitigt i dagarna, har haft så mycket att tänka på att jag rent av glömt det om jag ska vara ärlig. Kanske jag kommer ihåg att ta en bild imorgon...!



Tack för mig!

//

Chisan


Kommentarer
Postat av: Caisa

Hihi, nice med lite kärlek i stallet :-) Gissar att han är helt till sig med massa flickor runtomkring. De luktar ju sååååå gott! Skönt att höra att det går på rätt väg för någon, själv gräver man ner sig i flyttlådor och storstädning...



Tycker du gör rätt i lite vila på fredag, enda sättet att bota träningsvärk. Tack för uppdateringen ;-)



//hönsmamman

2009-02-04 @ 21:27:48
Postat av: Caisa

Hihi, nice med lite kärlek i stallet :-) Gissar att han är helt till sig med massa flickor runtomkring. De luktar ju sååååå gott! Skönt att höra att det går på rätt väg för någon, själv gräver man ner sig i flyttlådor och storstädning...



Tycker du gör rätt i lite vila på fredag, enda sättet att bota träningsvärk. Tack för uppdateringen ;-)



//hönsmamman

2009-02-04 @ 21:29:37
Postat av: Caisa

Hihi, nice med lite kärlek i stallet :-) Gissar att han är helt till sig med massa flickor runtomkring. De luktar ju sååååå gott! Skönt att höra att det går på rätt väg för någon, själv gräver man ner sig i flyttlådor och storstädning...



Tycker du gör rätt i lite vila på fredag, enda sättet att bota träningsvärk. Tack för uppdateringen ;-)



//hönsmamman

2009-02-04 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0