Ridhus

Japp, igår tog vi oss till ridhus i Hallaröd. Det började komma lite snö, men vi bestämde oss ändå för att köra.
I ridhuset uppförde Tom sig exemplariskt, verkade som han tyckte det va skoj att komma iväg lite. Underbart underlag i ridhuset! Tyvärr blev det ingen hoppning eftersom det tränades dressyr oxå. Som sagt, det blev ett riktigt bra pass och dit kanske vi åker fler gånger!
När vi skulle åka hem hade det kommit regält med snö, typiskt! Tom verkade inte särskilt sugen på att åka hem igen, men efter en stund bestämde han sig ändå för att traska in och följa med hem i trygga boxen.
Tur att vi inte hade långt hem, vi fick nämligen framföra lastbilen i 40km/h! Det gick väldigt bra och jag va nöjd med kvällen! Tusen tack till Tina och Jeannette, utan er hjälp kunde jag blitt hemma! Tur att vi bestämde oss för att köra igår, idag hade man verkligen inte gett sig ut på vägarna med lastbil!! Shit vad mycket snö det har kommit inatt, det tog ju en bra stund att gräva fram bilen imorse... Och dessutom fortsätter det snöa, var ska detta sluta??
Ikväll ska Tom få välbehövlig massage, det kommer han uppskatta!

Härlig bild va!? Inte en ända pålle med täcke, det é man inte riktigt van vid!


Idag é det onsdag, träningsonsdag. Puh, orkar jag?! Känner mig trött och sliten idag... Men träna behöver man alltid, vi får se hur det blir idag, Tina får väl ha ett litet finger med i spelet oxå, hihi! Man ska kanske plocka fram skidorna och tolka efter lilleman, hihi! Shit vad det é kul att tolka!

Har ett gäng flyttlådor att tömma idag. Ska även ragga upp en bokhylla, den har visst inte fått följa med i flytten i måndags. Hmm, undrar var den kan vara, det är ett hyfsat stort hus att leta igenom kan jag meddela...

Nä, dax att jobba lite igen!

//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0