Rida?

Hmm, igår va som sagt ingen bra dag. Den slutade inte heller särskilt lyckat. Snön hade ju fallit och med lite plusgrades förvandlades denna till ordentlig kramsnö. Med andra ord hade jag inte en chans att rida igår, styltorna bara växte, det va svårt bara att få in alla hästarna från hagen...

När gubben kom hem skickade jag ut honom för att laga min lampa på bilen. Men det visade sig att sladden till lampan hade lossnat, glödlampan var aldså inte trasig. Fantastiskt, jag som köpte en ny...!

I eftermiddag ska jag och Tom avnjuta lite massage (nej, jag får inte min massage i stallet). Det ska bli riktigt skönt och välbehövligt. Jag brukar iofs känna mig ganska kass efteråt eftersom massagen sätter fart på kroppen, jag blir aldeles yr och det känns som om man kliver rakt in i en dimma...

Imorgon blir det av till Milan-mässan i Malmö. Hade ju tänkt kolla in shettisagilityn, ha, det kan jag glömma för det visades bara på vardagar. Typiskt! Men men, det blir en full helg, ska ju hinna med pållarna oxå imorgon! Puh, ibland undrar man hur man faktiskt hinner med allt i slutändan...

Hej hopp
//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0