Retuschering...?

Idag é det jobbigt, har ont i kroppen från igår, känns att det var längesedan jag red ordentligt. Lena trimmade mig och Tom ordentligt igår. Stundtals gick det riktigt bra, men stundtals hälsade Toms hjärnspöken på med dunder och brak. Hmm, den stormen måste ridas ut och tas itu med, en viss hörna är visst ordentligt farlig, den måste bearbetas lite efter hand... Men men, här kommer lite kul bilder. Trixie har varit flitig och retuscherat bort snön, kolla in, det ser kul ut. Den första bilden ser lite köldslagen ut, medans den andra bilden ser riktigt behaglit ut. Hmm, vad lätt man kan luras...

Halv snöstorm....





Ingen snö alls kring mig och Tom...






Nä, nu ska jag strax bege mig vidare, ut till pållarna, brr, fryser bara jag tänker på det...

Hej Hopp

//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0