Lördagsrunda i snön!

Wii, idag hade vi kul! Skulle egentligen gå en runda med Calle och Tom, men i sista sekunde bestämde jag mig för att lägga på sadeln och rida istället. På med broddarna och en varm jacka sen bar det av ut i den snötäckta naturen. Vilken fantastisk dag det var! Solen sken som aldrig förr, riktigt skönt.
Tom var onekligen lycklig och spännd av att få komma utanför gårdsplanen. I början va han en riktig fegis, utan Calle och Johans sällskap hade det förmodligen inte rikigt gått lika bra. Tom visade upp sin gångart Takt (haha, det är ingen gångart, men Tom trodde det idag), han känndes explosiv men ändå väldigt lycklig, ständigt spetsade öron.
Allt eftersom slappnade grabben av och vi kunde skritta i lugn och ro med en flåsande Johan och Calle tätt och troget bakom oss. Gav förslaget att Johan ju kunde ta på sig skidor och åka bakom Calle istället, haha, vi får väl se om han nappar på det imorgon!

Puh, nu sitter man i soffan och är väldigt nöjd med dagen! Wii, riktigt kul dag!






Tack för mig!
//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Tina

ser härligt ut:-)...har du fått blommor idag? Jag har fått från en kund...kolla in min blogg ha ha ...ha en härlig hjärtans dag puss o kram :-)

2009-02-14 @ 18:20:22
Postat av: Caisa

Vad skönt att ni äntligen fick komma ut en sväng :-) Hoppas ni hade en skön runda och att tårna inte frös sönder!



Kram//C

2009-02-14 @ 23:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0