Irriterad!

Känner att jag är väldigt irriterad på det mesta idag. Jävla Agria klyddar med mig, fan, jag trodde försäkringen var avslutad, men icke! Nu kommer de med fler räkningar, iofs kanske det är verteinären som halkat efter med sina fakturor, men varför väntar inte Agria med att betala ut och sk avsluta försäkringen om inte alla papper är klara?? De visste ju att hästen var under behandling, då kunde de väl för sjutton ringa veterinären och få totalsumman direkt så försäkringen kunde avslutas ordentligt?!?! Åhh, är ganska pissarg på dem, aldrig mer Agria, det är en sak som är säker!!!

Dessutom har ena lyset på bilen slutat funka. Great! Hur ska jag få tag på en sån lampa då?? Hubben hemma verar inte ett dugg intresserad av att hjälpa mig, så jag får väl luska ut detta på egna hand. Hmm, kommer väl ha itu en och annan detalj när jag ska luska ut hur man byter lampan... Vad sjutton har man gubbe till om inte det är till sådana saker?!
*Lite smått irriterad*

Nu faller snön oxå, typiskt! Jag tänkte ju att jag skulle rida idag.... Suck, det är ingen bra dag för mig idag gott folk!




//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Ted

Jag säger bara Dina försäkringar har funkat kanon för mig och så har dom kontor på orten om det är några frågetecken... :-) Alltid kul med jänkare hihi, kör ner om Ola på Cashman han ställer säkert upp och hälsa från "disko Ted". Annars så kan jag säkert ta in och kolla på den i garaget... tadaa :-)

2009-02-05 @ 20:55:08
URL: http://chisan.blogg.se/
Postat av: Ted

2009-02-06 @ 00:05:49
URL: http://chisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0