Bilder!

Wii, nu kom jag ihåg att plocka upp kameran! Idag blev det ingen ridning, paddocken va stenhård och en sen fredagskväll när man é masserad och knådan orkade jag helt enkelt inte lasta och köra till ridhus... Tom verkade inte ledsen inte, han fick ju morrötter! hihi!

Mina två stjärnor! Haha, Tom lyckades bita itu Johans jacka, numera saknas det en dregkjedja.... Haha, så går det om man inte é uppmärksam!




Hmm, ingen bra bild på lilleman... Han önskar sig nog en ännu lägre dörr i födelsedagspresent, eller ett trappsteg så han kan se ut lättare....



Tack för mig!
//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Caisa

Naaaaaw va Calle är söööööt! Och den andra är som sagt bara ett monster ;-) Kommer ihåg när han var föl och trodde mina tryckknappar på jackan var juver! Han vek/bet sönder dem så jag inte kunde knäppa :-) Johan får ha en extrajacka bara för Tom´s skull ;-) eller så får han vara snabbare med morötterna kanske...



Ha en bra helg på er!

2009-02-06 @ 22:24:25
Postat av: Kusinen

Haha men det är Johan i ett nötskal:P

2009-02-06 @ 22:44:46
Postat av: Marie

vilken sötnos den där Tom!!! och Lillen är ju lika söt som vanligt. Kram på er!!!

2009-02-06 @ 23:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0