Vilken snygging!

Kolla in denna snyggingen. Vår mästerfotograf Tina har varit i farten igen!! Han gör sig verkligen på bild, annat kan man inte säga...



Lördagen spenderade vi hos Jeannette och Daniel, vår första grillkväll, vi kunde till och med sitta ute och äta på kvällen. Snacka om mysigt!


Vi blev visst kallade för påskkärringar där vi satt, haha!


 Vår pippifågel har iaf blivit född, nu ska vi bara fixa bur och vänta på att den lilla krabaten ska växa och bli stor nog att flytta hemmifrån, det ska verkligen bli spännande!

Här har jag lånat en bild från nätet, så här kan en Kakariki se ut, men de kan även bli brokiga, vi får se hur vår kommer se ut, hihi, kul! Visst é de fina?


Våren é här, helt underbart! Jag njuter i fulla drag! Det gör att man spenderar många fler timmar i stallet, och får så mycket mer gjort med allt. Att rida i detta vädret é otroligt, våren é ju bara bästa årstiden.
Har lyckats filma när jag rider i det fina vädret, kanske jag lägger länkarna här, om jag nu lyckas ladda upp filmerna någon gång...

Wii, nu gick det äntligen, trodde aldrig det skulle gå!! Filmer på mig och Tom:

http://www.youtube.com/watch?v=_0jZg9LWw-4

http://www.youtube.com/watch?v=oLQGf-eAoSo

Lilla badrummet é klart! Nästan iaf, det saknas en lampa och någon form av dekoration som jag inte vet än vad det ska vara, men det löser sig väl. Jag var bestämd i valet av toalett. Arbetsterapeut som jag är tyckte jag vi skulle ha en hög dassastol, haha, det blev kanske inte så bra. Jag når ju knappt ner med fötterna på golvet, hahaha!!! Det blir nog en lägre på stora toan!!
Polski jobbar på som tusan, han sliter just nu med stoa toan, det kommer bli hur bra som helst, hoppas jag iaf! Svårt att riktigt se det framför sig, man får helt enkelt välja kakel man tycker om sen får man hålla tummarna bara... Han lyckas dock skära sig hela tiden, jag får springa med plåster titt som tätt. Såg att det till och med droppat blod på golvet idag, ajaj, det é visst vassa kanter...
Lovar att lägga ut bilder när det é klart!

Minns ni Sabina som jag länkade till för ett tag sedan? En ung kvinna med cancer... Hennes kamp är nu över. Jag känner henne inte, men jag har följt hennes blogg slaviskt under en tid, på något vis har jag där igenom har jag fått en inblick i hennes liv och idag sörjer jag ändå med hennes anhöriga på ett konstigt vis - särskilt hennes barn och man.
Här har ni hennes blogg iaf, om någon é intresserad....
http://mittlivsabina74.blogspot.com/

Bläää, orkar inte skriva mer idag, har inget kul att skriva om ju, jag tror helt enkelt inte att jag har behov av att skriva av mig för tillfället, jag mår helt enkelt bra - och det mycket på grund av vädret.

Tack för mig!!!
//
Chisan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0