Varmt!

Shit va det é varmt idag, idag oxå kanske jag ska säga. Hmm, hur kan jag bara ens tänka tanken på att klaga egentligen, det va ju inte längesedan jag klagade på att det va för kallt...

Jaha, idag blir det en tur på Tompa i solen, hoppas han é lugnare idag än sist, hihi. På fredag ska jag kika på ännu en häst, den bor lagom långt bort - I Hörby. Den é 175cm i dagsläget, vi får väl se hur jag ska komma upp på den, ta med stege?! Ser fin ut på bild iaf, 5år och ganska lite riden, då får man helt enkelt börja på ny kula. Bengan va ju oxå väldigt lite riden när jag köpte honom, men han blev ju riktigt fin på slutet, då kan man ju lättare forma som man vill, inte fy skam det. Men som sagt, storleken kan ju vara ett bekymmer, men det får vi ju se vad jag tycker då när jag ser pållen i verkligheten...
På söndag ska vi även till K-stad och kika på två andra pållar, spännande. Kanske jag snart har hittat något nytt att sätta tänderna i, haha!

Hur ska jag hinne med helgen? Det é hästletning x3, erotikparty, konfirmationer och mitt i alltihopa é det Valborg. Shit, hur ska detta gå, tur jag har almenacka så man kan få en liten överblick på allt som ska hinnas med, vad hade jag gjort utan den??

Tänkte jag skulle tjata lite om den dära vattenskootern lite till, nu é det ju så varmt i luften att man tycker vattnet snart oxå borde vara varmt, men icke, jag får allt lugna mig lite till. Men, det é ju så jäkla svårt, jag vill, jag vill, jag vill nu!!!
*Lägger mig ner och sparkar och skriker som en liten unge*    Hahahaha!!! Åhh, jag é rastlös, märks det?? Vill ju hinna få ut så mycket som möjligt av sommaren, därför blir jag så hied, sommaren går ju så jäkla fort sen...  Snart vinter igen ju....

Nä, nu é det dax för lite möte, kul, eller inte... Suck! Kanske ska ge som förslag att vi sitter ute och har alla våra möten?

Tack för mig!
//
Chisan






Kommentarer
Postat av: Margaretha

vem ska konfirmeras ?

Blev lite avundsjuk på den roliga festen, som bilderna var ifrån !!

2009-04-30 @ 17:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0