Jäklar vilken fest!

Ja jäklar vilket party det blev igår! Trots att jag, Johan och Fredrik stod för köksaktiviteterna så hade även vi väldigt trevligt.
Maten räckte gott och väl, alla verkade tycka om det oxå, underbart, man é ju alltid lite nervös innan man vet att det gått hem. Kanske man skulle starta en cateringfirma, eller inte...
Många goa skratt, det va längesedan jag hade så kul på en fest! Tusen tack Tina, Zandra och Emilia!!
Jag är ju inte körbar på läääänge, hmm, jag ska ju till pållarna idag, det får nog bli lite senare...
Här kommer lite bilder från kvällen...

Här har vi mannen som stod för underhållningen, han va helt fantastisk! Shit, har aldrig varit med om en människa som kan dra igång 100personer så lätt, underbart! Eftersom vi hade kökstjänst så missade vi tyvärr snapsvisorna och hans små vitsar, men men, vi hade ju en egen liten fest i köket, hihi!



Här har vi Annette och Jonas, verkligen kul att de kom och festade med oss. Hihi, det blev visst en vinglig resa hem hörde jag, och jag förmodar att Jonas mår sämst så här dagen efter.... Hihi, mycket kul va det iaf!




Här har vi en liten sprallig gubbe!


Här har vi kvällens huvudperson med sin Fredrik. Lite runda under skorna? hihi...


Här har vi töserna, man jag fattar inte rikgt vaför vi sitter på golvet, hur hamnade vi där?



Tinas mor till höger, till vänster har jag inte riktigt koll på vem det är, men med tanke på att de é sjukt lika bör de vara släkt, haha, svårt att hålla koll på alla 100 gäster och vem alla tillhör...



Jessi, fin som vanligt!



Nu jäklar börjar festen komma igång, även för Johan som äntligen lämnat köket! Hihi, Jonas ville oxå vara med på en hörna...


Här har vi Emelie i egen hög person, bra i gasen?? Hihi, hon va på toppenhumör denna kväll, nice!


Härliga bilder, alla glada, tummen upp på er med....


Här har vi Ted! Det va kul att se honom på sååååå bra humör, han till och med dansade för fulla muggar! Verkligen, verkligen kul att han följde med, hihi, tänk vad du hade missat annars Ted!


Såja, nu börjar pusskalaset, hihi...


Jaha, här fortsätter visst pussekalaset... Hihi, någon hade visst fått tag i kameran...


Jag och Jessi!


Johan och jag, om ingen visste det sedan innan....


Jessi och Emelie!


Puss och kramkalas, hihi...


Solen skiner på oss idag med, eftersom jag känner mig som en fånge här hemma idag(eftersom jag inte vågar sätta mig bakom ratten riktigt än) så får jag väl utnyttja att vi har trädgård, får nog asa mig ut och vila i solen en stund.

Känslan sitter i, jag vill att festen bara ska fortsätta där vi fick avsluta igår, jag kan inte nog säga hur kul det va igår. Men det känns i kroppen, stod jag på händer igår eller, jag har ju sjukt ont i handlederna, men jag har iofs ont i fossingarna oxå så jag har nog inte stått på händer hela kvällen iaf, hahahahaha.... Herregud, jag é nog trött idag...

Nä, tack för mig, nu måste jag äta något, sen blir det ut i solen... Pållarna får allt vänta lite på vårt besök idag...

//
Chisan






Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha =) Det var skoj! Och vi kom faktiskt hem på våra cyklar ;) Kvinnan bredvid GunBritt är hennes syster, jag frågade igår - sjukt lika! =)

2009-04-26 @ 14:30:55
URL: http://uptowngirl.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha japp det är mammas syster Siw..den "spralliga gubben" är Siws man Bengt hihi..inte lätt o hålla reda på släkten inte:-)

Tack för all hjälp under kvällen..var ju inte riktigt menat att ni skulle missa så mkt i början..Nästa fest ska jag ha bälte på era stolar o hyra in kökspersonal utifrån:-)..om det blir någon mer fest. Kram kram

2009-04-27 @ 11:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0