Tror det knappt...

Igår fick jag reda på att jag faktiskt, trots allt tjafs, lyckades få ägarna till fullblodet Berra att gå med på mitt bud! Jag tror knappt det é sant. Visst blev jag glad, men man ska inte ta ut något i förskott, det har jag ju lärt mig. På måndag smäller det, då ska han på besiktning... Hålla alla tummar och tår för oss på måndag.

Här har ni Berra!



Imorgon bär det av till Sjöbo, ska kolla på sommarpålle till Åsa, det ska bli riktigt spännande! Hoppas allt klaffar till sommaren så vi kan få en riktigt kul hästsommar, så vi alla kan rida tillsammans på riktiga låååångturer! Just nu ser det ju lite halvmörkt ut, men det löser väl sig... Trist annars!!

Ikväll bär det av till Lund, ska till "Greken" och käka god mat tillsammans med Ted. Ska bli mysigt! Dagen har varit späckad med diverse planering, inte aldeles enkelt, det tar på den lilla energin man har, blev just nu sjukt trött, hoppas jag piggar på mig efter en dusch...

Nä, dax att kila in till grannen och hoppa i duschen...

//
Chisan





Kommentarer
Postat av: Helena

din skurk.

Åka till Lund utan att säga hej till mig!!! FY

2009-04-18 @ 01:46:26
Postat av: Anonym

håller både tummar o tår för dig kram Annika

2009-04-18 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0