Tom och jag!

Igår tog jag och Tom lite skutt i paddocken. Han gick riktigt bra, över förväntan! Han börjar fatta lite vad det handlar om och vad jag menar, nice!

Tina, vår mästerfotograf, lyckades ta några bra bilder. Se och njut, det gör jag iaf...
Nu har dessutom Billbo fått skrittillstånd med matte på rygg. Med andra ord kan vi nu ge oss ut tillsammans på lite skrittrundor, wiii, igår va det ju hur mysigt som helst! Ville bara fortsätta, göra de rundor vi é vana vid... Hoppas den tiden kommer igen!


Här har ni mig och Tom från gårdagen. Finingen ska väl snart flytta hem igen, kommer sakna honom otroligt, särskilt nu när vi börjar hitta rätt knappar... Men ett litet tag till kan jag rida, ska ta tillvara på tiden så gott det går... Hoppas vi kan få fortsatt fint väder så é det ännu bättre.

















Nu é lilla toan klar, nästan iaf! Nu é den brukbar, det saknas bara lite detaljer, just nu ekar det där inne, haha!
Nu har vår lille hantverkare börjat på stora badrummet, det kommer dröja innan man kan duscha hemma. Hur sjutton ska jag nu lösa det?? Ikväll bär det av till Sösdala igen, dax att köpa kakel och kinker, igen! Hmm, min fantasi börjar ta slut, hur ska vi nu göra här då?? Vilka färger ska man satsa på? Funderar på sandfärgat, med sjöstensättning i duschen, vad tror ni om det??

Va förresten och kikade på ett fullblod i söndags. Den kändes kul att rida och jag bestämde mig för att jag ville gå vidare med köpet. Men nuvarande ägarna ville visst inte släppa den för några tusen mindre, så jag fick stå på mig och dra mig ur, typiskt... Men det é väl sånt man får räkna med, trist iaf när man nu hittat något som är av intresse.

Vädret é ju helt fantastikst nu, gud vad jag njuter. Igår när jag hoppade in i bilen va det aldeles varmt, ratten nästan brände att hålla i. Skönt att få sätta på AC:n för första gången detta året.

Tack för mig så länge!
//
Chisan












Kommentarer
Postat av: trixie

bara jag som inte kan se bilderna?



calle behöver nog röra sig lite mer, han va jätte trött igår, såg ut som han skulle somna närsom, men värmen också kanske :) Rundan som brukar ta runt en halvtimme, tog en timme igår :P Jag kan kanske ta en runda på söndag om jag får? :)

2009-04-02 @ 11:05:43
Postat av: Caisa

Ser inte heller bilderna :-( Men såg filmen :-)! Glad kille! Tjohooo, nu är det vår! Skutteliskutt!

2009-04-02 @ 11:13:44
Postat av: Tina

K1 du får lägga in bilderna ordentligt hi hi..om de inte funkar så finns de med på min blogg nu så du får se hur fin han är Caisa:-)

2009-04-03 @ 13:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0