Sorry...

Ja, jag é ledsen för att ni inte kunnat se förra inläggets bilder. Det va inte så enkelt som jag trodde. Jag ska åtgärda det, när jag har tid....

Senaste nytt är iaf att det inte blev något fullblod, synd, väldigt synd. Jag tyckte verkligen om hästen! Nästa fredag ska jag iaf kika på en annan pålle, hoppas det blir något av det denna gången!
Shit, det é verkligen inte lätt att hitta en häst man tycker om. Jag trodde jag hade gjort det, men då sätter övre makter käppar i hjulen för mig. Förstår inte att det ska vara såååå svårt. Otroligt!
Jag kanske inte ska köpa häst nu, nästa sommar kommer ju min åring!! Hoppas det ploppar ut en liten hingst, vill ju inte ha ett sto! Blir det ett sto så ska jag ju ha den lille krabbaten ändå!

Här om dagen hände något hemska! Tintin, Kalsson och Martins lilla söta vovve lämnade jordelivet. Hon blev överkörd av en lastbil då hon va på jakt efter redan tidigare överkörda vildsvin, det luktade gott på håll. Lastbilen stannade inte! Fan, det é så jävla orättvist, hon va inte gammal ju...
*Tänker på er, hoppas ni snart kan hitta annan hund som kan fylla lite av ert tomrum*

Tintin! Alltid sugen på lite kel!


Tintin igen!



Tack för mig!
//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0