Påskhelge har börjat!

Äntligen helg! Känns skönt. Jag hade den väl planerad, men den kommer inte bli som jag tänkt mig!
Idag skulle jag till Kalmar och kika på häst, men ägaren hörde aldrig av sig igen, mycket märkligt tycker jag, har hon gått upp i rök? Hmm, ibland undrar man. Nåväl, kanske det blir Bromölla istället en dag, där står oxå en fining.

På söndag skulle jag tävla med Calle, men lastbilen är inte i körbart skick så jag får väl hoppa över det, trist som tusan!!!

Idag bär det istället av till Malmö, ännu en runda på Hornbach, blääää, jag börjar bli trött på detta nu! Jag vill bara ha badrummet klart nu, vill kunna duscha hemma och slippa ha polski springande runt en varje eviga dag! Aldrig é man ensam längre...

Igår kom Johan hem, efter ha varit i stallet och duschat på kvällen, han va på riktigt bra humör, trevligt. Efter en stressig vecka kan han annars vara lite tjurig, men inte denna kvällen, nice! Men den fortsatta kvällen gjorde istället mit humör kasst. Hade ännu en kontakt med ägarna till fullblodet jag vill ha, jag har aldrig träffat några mer tjurskalliga människor i hela mitt liv, vissa har helt enkelt inte fattat att det just nu är köparens marknad. Jag har inga konstiga krav, egentligen helt rimliga, men vissa ger sig helt enkelt inte, hur é det möjligt? Trodde de hade hästen till salu för att få sålt så fort som möjligt...

Nä, nu ska jag till grannen och duscha...

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Håller med dig, om det vackra vädret. Igår grillade vi korv i ko-hagen,efter det att vi lagat staketet, det kändes som en härlig sommar dag, saknade bara en häst.

Ägarna till fullblodet verkar konstiga,hoppas inte hästen är präglad av dem. kram me



2009-04-12 @ 11:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0