Idag smäller det!

Det é lördag, och inte riktigt vilken lördag som helst. Tina, Zandra och Emilia ska ha sin 80-års fest! Det ska bli kul, massor med folk...
Snart dax att börja göra sig iordning, det kommer ta tid att fixa all mat så den é klar när folket kommer, undrar hur det kommer gå med riset, har aldrig kokat ris till såååå många förr, spännande...

Tånaglarna é målade, väntar på att de ska torka, finns det något tråkigare? Tur man inte gör det så ofta...

Solen skiner idag oxå, underbart! Vill att ringsjön ska värma upp sig lite fortare, jag vill ju åka vattenskooter nu! Brorsan har ju dessutom fixat en ny åkleksak, haha, shit vad man é lättroad. Hur trötta é ni på mig nu, snackar ofta om vårt skooteråkande, sorry, men det får ni stå ut med...

Nä, jag ska nog ta mig ut i solen lite, har ju en kvart över, kan ju spendera den tiden liggande i solen, lite färg kan inte skada. Problemet é bara att mina fräknar gör sig till känna, haha...

Tack för mig!
//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0