Äntligen!!

Nu jäklar har polski jobbat klart, idag é det första morgonen huset är tomt när man vaknar! Fattar ni vilken känsla?? Äntligen kan kanske katten lugna ner sig lite, han har varit väldigt orolig när polski varit här varje dag, nu måste man inte hela tiden tänka på att vara helt påklädd och nu töms inte kylen på hästens proviva!

Helgen har varit präglad av grillat, nu é grillen invigd ordentlige för i år. Igår när Jeannette och Daniel kom så kunde vi till och med sitta ute och äta, underbart. Det blev en sen men väldigt trevlig kväll!!
Även idag é det fint väder, kanske man ska ta sig en dyna och gå ut på gräsmattan och njuta lite extra av solen idag, men vet ju inte hur länge det varar...

Imorgon bär det av till nya potentiella hästar. Håll tummarna för att den rätta bara står där och väntar på att jag ska ta hem honom/henne... Nu é våren här på allvar och jag vill verkligen ha en egen kuse att sätta min prägel på, vill inte att hela sommaren ska gå och jag stå utan häst, det vore olyckligt... Men man ska passa sig för att stressa ett hästköp, problemet é ju bara att jag börjar bli desperat, vilken tur att Tom står kvar hos mig så jag får rida nu när vädret é som det é!!

Idag kommer förmodligen Helena och Kazzbin till oss, vi ska ta en tur tillsammans i skogen. Hoppas Tom kommer uppskatta rundan i solen, han har ju fått några dagars välbehövlig vila...

Nä, dax att ta något att käka...

//
Chisan


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Tat lugnt så du hittar rätt häst !!

2009-04-17 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0