Vilken måndag!

Puh, har äntligen landat i soffan. Har varit i farten hela dagen! Började dagen med frukost med Lotta och Camilla. Trevligt med sällskap vid frukosten, hör inte till vanligheterna.... Haha...!
Begav oss sedan till stallet. Baxade in STORA Doodles (kan ni fatta att han inte är så många månader gammal??) i baksätet på Mustangen och gasade till stallet.
Väl framme togs pållarna in för lite putsning innan sadling. Upptäckte då ett ganska saftigt sår på Lottas andra häst Donna. Jaha, typiskt...Veterinären fick komma och sy 5 stygn! Nåväl, en annan konstalation fick ordnas, jag tog Laura (som planerat) men Anna fick ta en lånehäst och Camilla fick då Annas jättehäst Limbus. Lotta själv fick gå till fots i skogen med sin jättehund.
Vi fick en mysig runda i skogen. Laura är en underbar häst och jag är verkligen tacksam över att jag får låna henne! Fullblod tillhör ju mina favoriter...
*Tack Lotta*

Snabba ryck till min egen pålle och Billbo för att mocka och fixa fint till dem sedan snabbt hem, hoppade i duschen (igen) och sedan bar det av till Malmö i en rasande fart med Johan vid ratten.
*Attans vad fiskbilen luktar illa*
Vi är ju spekulanter på ett nytt kök. Vilken djungel det är egentligen. Blir aldeles matt av bara tanken... Varit runt på tre ställen idag, men det va mest en besvilkens alltihopa. Än så länge ligger Noblessa högt i rang för min del, lutar åt att det blir dem vi tar...Men vem vet....Vi får väl se....
Kollade kök på IKEA, en besvikelse som sagt. Vi skulle inte ha något, men ändå kom man ut med varor för en hel del pengar.
*Äntligen en ny soffmatta*
Man kan bara INTE gå på IKEA och komma ut tomhänt. Fler än jag som känner till det kanske?!

Här kommer lite dagsfärska bilder!



Lotta & Doogels



Anna, jag & Camilla.





Jag & Laura!



//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Marie

kul att se dig på hästryggen :). jättefin häst verkar det ju vara. måste skicka en bild på melvin som jag rider nu, skitfin är han...

2008-10-23 @ 14:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0