Fullt ös i helgen!

Japp, i helgen har det varit fullt ös.

Var på 34-års tillställning i fredags hos Martin och Kalsson. Trevlig kväll! Kalsson verkade ha extra kul denna kväll... Hihi!
Här kommer lite bilder från fredagskvällen...

Värdparet!



Håkan och Lukas.


Familjen. Grattis även till Sigge som denna dag fyllde 3 månader.


Kalsson börjar komma i form...


En drink senare...


Ännu en drink senare...




Lördagen började med ett träningspass med Laura i paddocken. Riktigt fint gick hon! Kul att se hennes framsteg som hela tiden gör! Duktig tös.



På eftermiddagen åkte jag, svägerskan Anki, hennes dotter Linnéa och väninnan Vanja till Nöjesteatern och avnjöt Hig School Musical. Trots att jag inte känner till detta innan så blev jag positivt överraskad, en fartfylld musikal, verkligen trevligt.
*Tack töser för en trevlig eftermiddag/kväll*



Jag och Linnéa!



Kvällen avslutades hemma hos Jesper och Anki. Ännu lite mat och senare även kortspel. Ännu en lyckad kväll med ett glatt gäng.


Nu ska det bära av till Lund, dagens ridtur ställdes in pga regn. Skitväder!! Men men, så é det med hösten....

Måste byta om och bege mig nu.

Hej hej på er!

//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0