Porrigt...?!

Hemma en snabbis, kom nyss från jobbet, eller rättare sagt från stallet. Ska snart bege mig till ännu en köksaffär, sedan vidare för att se hur Tina har det på sin tillfälliga adress i Eslöv. Hon é saknad, hihi, vi ses ju varje dag annars... Nädu Tina, du får allt hålla dig i Höör hädanefter! Haha...Kram kram på dig!

Här på bloggen blottar man sig för allmänheten, man vet aldrig vem som stegar in här och kikar på mitt liv. Men, jag uppskattar verkligen (!) alla som kommenterar och skickar en liten vink till mig ibland. En märklig känsla att alla (alla som vill) kan se vem jag är just nu. Det får iaf alla andra att veta lite om mig trots att man inte ses så mycket annars. Så länge det är snälla kommentarer tycker jag det är väldigt kul iaf. 
SÅ, alla ni som kikar in, sällan eller ofta, ni är alla välkomna, kul att just du kikar in!  

Från det ena till det andra...
Haha, igår bytte vi till lite annorlunda sängkläder, annorlunda för oss iaf! Jag tyckte de var ganska sköna, men jag vet inte om Johan var lika nöjd däremot, hihi... 






//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Tina

Nä jag har provat o man får ju kämpa för att ha kvar täcket. Har man sedan sidenlakan me får man ju sova med trepunkts bälte ha ha.

2008-10-22 @ 22:49:38
Postat av: Marie

ser ju ut som ett spaceship. absolut porrigt, säger jag !!

2008-10-23 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0