Onsdag...

Tja, nu gott folk handlar de flst inläggen om häst. Nu är det just vad som upptar största delen av min tid just nu. Försöker ta tillvara på den tid man har och ta varje dag som dn kommer. Det får en att stanna upp och funder lite extra...

Dagens bild på Bengan är dagsfärsk. Tina är mästerfotografen, riktigt kul att se henne kämpa sittandes på sin gräsälskande häst och försöka få en bra bild samtidigt, det leder ofta till många goa skratt.



Mitt hjärta och min lilla gräsätande shettis i bakgrunden.





Trots allt tragiskt som händer just nu måste man försöka göra positiva saker också. Förra helgen tog vi stalltjejer en runda på Österlen på ett gäng Haflingerhästar. En uplevelse kan jag meddela. Wii, vilka klumiga små krabater det är. Kanske spännande för en dag, men definitivt ingen hästras jag förespråkar. Hoppas ingen tar illa upp för den åsikten...
Vi fick uppleva en rikigt fin ridtur på underbara Österlen, en härlig runda som fick mig att koppla av och bara njuta för stunden.
Här kommer en bild att njuta av...


Ett gäng tjejer från stallet på vift på underbara Österlen.



Nu har även onsdagen snart passerat förbi, helgen närmar sig. Tiden går fort, känns som den fullständigt springer ifrån en. Inte ens tvätten hemma hinner jag med...
Till helgen ska jag, Johan, broren, hans tjej och Tina åka över bron till Köpenhamn. Hela hösten visas en utställning vid namn Bodies. Japp, det är som det låter, ett gäng döda kroppar som åter igen är uppumpade och disikerade för att vi besökare ska få en inblick i kroppens alla underliga system.
Spännande eller bara otäckt?? Nja, det återstå att se....


Till sist, tack alla för era kommentarer här på min blogg. Det värmer!



 

Kram kram


Chisan






 


Kommentarer
Postat av: Marie

usch jag blir ledsen.......

2008-10-09 @ 10:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0