Köpenhamn

Ja, nu har man varit och kikat på en bunte döda människor på utställningen Bodies i Köpenhamn. Var det läskigt eller skrämmande?? Nope, det va bara intressant. Sällan man lär sig så mycket på kort tid. Själv har jag läst anatomi under 3 år, men många pusselbitar föll på plats först igår... Det var en mycket spännande utställning, utöver det vanliga... Rekommenderar fler att besöka den...

Fyllda med nya upplevelser traskade vi vidare till Tivoli som va fullt utsmyckat inför stundande Haloween. Här kommer lite bilder från en trevlig kväll...



Utställningen Bodies.



Gänget igen...




Haloween på Tivoli.



Tivoli, Köpenhamn







Käkade middag inne på Tivoli...







Brorsan och jag.

Brorsan och jag.








Hattprovning på Tivoli!

Hattprovning, Krille och Tina


Hihi, en hattprovning till...


Ännu en hattprovning med Tina



Även Lina provade hattar...

Harrprovning, Lina.



Kvällen avslutades på Hard Rock Café i Köpenhamn!

Drink på Hard rock Café




Usch, måndagen närmar sig. Söndag redan....Vill knappt tänka på det. Men idag ska jag iaf åka till stallet och rida Bengan, för näst sista gången...Låter inte klokt. Imorgon när jag vaknar är det bara timmar kvar tills min påg lämnar jordelivet för de evigt gröna ängarna....









Kram kram

Chisan























Kommentarer
Postat av: Tina

ha ha så vacker man gör sig i hatt:-) Tack för en nice dag i Köpenhamn trots att vi kollade in döa människor:-) Det var faktiskt riktigt intressant det kunde jag inte tänka mig att det skulle vara men så var det. sååå ibland kan man ha fel..men bara ibland ha ha kram kram kram

2008-10-12 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0