Bra dag?

Är det en bra dag idag? Hmm, ja, jag får hoppas det. Håller tummarna för att Häxan tänker rationellt och inelligent för en gångs skull! Om inte, ja då kommer denna dagen inte vara så bra iaf...

Hovis har varit och slagit på nya dojor på pållarna. Lilleman får nya skor oftare än vad jag får, dyrare också... Kom dock över ett par nya skinntofflor idag för bara 149:-, inte illa det, men fortfarande billigare än pållens skor, hihi.
Var ute en sväng med lilleman, fick sällskap av Tinas mor och Billbo. Typisk, det regnade konstant hela rundan, blev genomsur och kall. Men vi tåler väl alla lite vatten...

Ligger faktiskt på soffan nu i eftermiddag. Det var längesedan, känns som evigheter sedan. Riktigt skönt att få en ensam stund för sig själv och bara slappa, det kan man väl vara värd då och då.

En slapp eftermiddag, hoppas på en slapp kväll också. Tyvärr finns inga bilder från dagens övningar, ville inte ens ha kameran med mig ut i det ruskiga och fuktiga vädret.
Brr, ska hoppa i duschen nu och försöka få upp värmen lite, sedan blir det nog fortsatt mys under filten i soffan. Idag är en sådan dag, en dag man bara inte riktigt orkar ta sig för något... Kan det vara för vädret, eller att vi nu ställt om klockan och får därmed mindre solljus på oss på eftermiddagen? Man kan undra varför vi ställer om klockan egentligen, ingen jag känner tycker det är positivt. Varför behöver vi ställa om klockan, någon som vet?? Det är bara för oss människor det gör skillnad, djuren och naturen ställer ju inte om sig utefter om klockan är en timme hit eller dit... Jag tycker iaf det verkar knasigt, mindre ljusa timmar, inte positivt för min del...


Kram kram på er allihopa.

//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0