Blev inte som jag tänkt idag...

Nä, idag blev det inte riktigt som planerat... Skulle ju rida Laura ju, men det visade sig bli skit med det. En tappsko satte käppar i hjulen för oss. Men men, så é det att ha häst, en djup suck! Får hoppas hon får en ny sko på till helgen.

Har just nu en student på jobb. Hon ska vara min svans i 3 veckor. För min del går det väl an, men jag vet ju själv hur det va att vara student, kännde sig aldeles bortkommen och ofta ivägen. Ska göra mitt bästa för att hon ska trivas. Inte så enkelt. Man får hela tiden tänka på vad man gör och ständigt förklara varför jag gör som jag gör. Ibland vet jag ju inte riktigt varför jag gör vissa saker. Men det är nyttigt att få tänka efter lite extra ibland.

Fick hem mina lyktor till Calles nya vagn, Wiii, fina som tusan! Nu blir han riktigt fin till Luciatåget om det inte hinner bli en tävling innan dess...

Brr, idag har det varit ett riktigt skitväder! Längtar tillbaka till poolen på Gran Canaria... Måste därför lägga in en bild på just badande töser på GC...




//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Tina

Det ser ljuvligt ut med ett bad i värmen. Känns lååångt bort när man just nu sitter här o fryser i höstmörkret:-)

2008-10-21 @ 23:52:39
Postat av: Anne-Li Andersson

Hej Kristin!

Blev glad när jag fick se bilder på dig och Krister, var inte igår man hörde ifrån er. Fick adressen till din blogg från mamma som antagligen fått den av din mor. Hoppas att allt är bra med dig, tänker ofta tillbaka på tiden vi had i kvarnby. Som du säkert redan vet bor jag nu i Umeå och trivs bra här. Hade annars varit kul att träffas nångång.



Många kramar, Anne-Li

2008-10-22 @ 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0