Äntligen!

En minnesvärd dag...

Idag är ännu en dag att minnas! Johan vågade sig äntligen upp på Bengan, denna stora fantastiska häst. Det va verkligen en uppevelse för oss alla. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte trodde på det själv.För bara ett år sedan va Bengan en buse och kastade av mig med dunder och brak, men idag uppförde han sig aldeles lysande och lät ovana Joahn kliva upp och skritta ett par varv i paddocken. Helt fantastiskt!

Samtidigt är det tragiskt alltihopa, om mindre än en vecka är denna fantastiska häst i himmeln. Väldigt svårt at förstå. Jag har inte gråtit över detta den senaste veckan. Har väldigt svårt att förstå det hela. Innerst inne vet jag att denna tiden vi har tillsammans nu, då vi får mysiga rundor i skogen, bara är lånad tid. Men det gör hela situationen svårare att förstå och begripa. Ofattbart. Denna häst som kommit oss så otroligt nära våra hjärtan och så otroligt långt i sin utveckling.

Usch, dagen närmar sig, jag vill inte.....
Sista dagarna försöker vi ta tillvara på så gott de går. Många foto blir tagna, här kommer en bild från idag....

Mina båda älsklingar!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch, jag lider verkligen med er...!

2008-10-07 @ 19:20:12
URL: http://uptowngirl.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Så söt johan är;)

2008-10-08 @ 23:23:14
Postat av: Marie

wow! han vågade sig upp i skydd av mörkret. och Bengan ställer upp sig så snyggt....

2008-10-09 @ 10:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0