Haloweenhelgen

Denna helgen har varit ganska lugn, men händelserik ändå. Har hunnit med att lasta och åka till klubben och träna med Laura. Riktigt kul att äntligen kunna åka iväg och träna med en lastningsbar häst!

Letar ju ny häst, men det é verkligen inte lätt, känns rent ut sagt hopplöst. Just nu finns bara en massa skit utlagt som till salu. Typ 80% av annaonserna är sto som är till salu, men vad sjutton, jag vill ju ha en vallack!
*Fortsätter leta*

Lördagen gästades vi av Lotta, John och Tina. Det blev en trevlig kväll med mycket skvaller och spel, såklart vann ju vi töser! Vi é lite rappare i käften helt enkelt, hihi!!

Var i Lund på allergimottagningen idag. Attans, fick nya och rysliga besked. Jag är inte bara allergisk mot häst och hund utan även mot katt. Hmm, hur ska jag nu lösa denna situationen?! Har fått en hel ICA-kasse med allergimediciner och ska snart på återbesök igen. Suck, vilken röra. Hur kunde det bli så tokigt? Än så länge kan jag leva med det, men blir det värre och allergin även sätter sig på luftvägarna så är jag illa ute. Men men, jag får väl försöka få rutin på intag av mediciner och sedan hålla tummarna att det inte blir värre...


Här kommer lite färska bilder från helgens övningar...




É han söt eller??




Vagnen med nyinköpta lyktor, fin fint.


Lille Calle hittar i skogen på egen hand, han behöver ingen som sitter bakom ratten, hihi!


Jag & Laura på Ringsjöortens RF.



Några små språng hann vi med, kul!



John & Johan!



Hästatöserna!



Johan & Jag!



Johan har rufsat till Tinas kallufs... Nöjd med bilden Tina? Hihi...



Johan & Lotta!



Hej hopp, tack för idag!

//Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0