Från jobb...

Aj, aj, aj, nu sitter jag och bloggar på jobb igen. Men sanningen är den att just nu har jag lite att göra, fick jobbat undan ordentligt igår.

Upptäckte igår att mina USB-portar i datorn hemma fungerar igen. Jaha, behöver vi bry oss om det undrar ni? Japp, för nu kan jag ju lägga in bilderna i datorn igen och där med kan min blogg åter bombaderas med bilder! Kom på att Tina skickat fler Callebilder, Wii, här kommer sötingen igen! Puh, då blev det inte ett bildlöst inlägg iaf!


Han é verkligen duktig på att tigga, hihi...



Kollade på "Bonde söker fru" igår, denna serie har gjort att en träff med Tina blivit en onsdagstradition. Haha, igår satt vi och äcklades av vissa och till och med kännde oss obekväma sittandes där i soffan. Haha, det börjar hetta till i  gaylandet. Wiii, kan fortfarande känna hur man vill krypa ur skinnet bara man tänker på gårdagens program. Johan kunde inte sitta kvar i soffan, han var tvungen att lämna sin sköna hörna och duka av istället. Haha, hur ett realityprogram kan påverka en.
Vi kunde inte låta bli att sedan gå in och skriva lite kommentarer i "Magnus" gästbok på TV4.se. Urk, han é vidrig, hade gärna sluppit se honom i serien, det kryper i kroppen på mig. En vidrigare människa får man leta efter.

Det har blivit mysigt här på kontoret, adventsljusstaken har kommit upp. Den lyser upp så mysigt när man kommer in på det i övrigt nedsläckta kontoret. Kanske lite tidigt, men när snön försvann och mörkret åter gjorde sig påminnt så tyckte ffa Lena (min rumskamrat) att det va dax att lysa upp tillvaron lite.

Till helgen är det åter dax att ansluta sig i tomtetåget vid julskyltningen. Förra året var vår premiärtur, trodde inte det fanns så mycket folk i Höör! Haha, vilka höga tankar man har om hemkommunen... Synd att snön försvann, det hade ju helt klart höjt julkänslan en aning.

Här kommer dagens citat/tänkvärda:


"Ju mer än människa säger desto mindre kommer folk ihåg."

Frencois de la Fénelon

"Ingenting höjer auktoriteten såsom tystnad."

Charles de Gaulle

"Jag föddes skrikande men har efter hand lugnat mig."

Frans G. Bengtsson

"Prata inte om dig själv - det blir gjort sen du har gått."

Wilson Mizner





Nä, dax att jobba lite igen!

Kram på er!

//
Chisan


Kommentarer
Postat av: Tina

Bilden funkar inte :-(

2008-11-27 @ 13:35:13
Postat av: Alina

Godagens! :)

2008-11-27 @ 13:42:31
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Hahahaha, men det är Johan i ett nötskal:D

2008-11-27 @ 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0