Adventsbjudning

Brr, vilken kylig dag! Var ute med Calle och körde i snöblandat regn, blev fullständigt nedkyld och blöt!! Tina följde med på Molle, de va inte heller särskilt nöjda med vädret. Men, ska man ha häst får man leva med att vädergudarna inte alltid är med en. Hoppas på uppehåll imorgon när det är tomtetåg.

Ikväll blev vi bjudna på adventsmiddag hos pappa och Annika. Riktigt trevligt och riktigt god mat, särskilt såsen! Haha!
På torsdag åker pappa och Annika till Egypten, mysigt för dem. Är lite avundsjuk må jag säga...
*Håller tummarna för att det blir en trevlig upplevelse*
Nu é jag hemma, känner mig lite trött, men samtidigt väldigt uppfylld med olika känslor. Helgen är inte över, men redan nu är jag överväldigad med en massa känslor jag har svårt för att styra. Ridupplevelsen från igår sitter i än. Idag kollade vi på gård i Sätofta. Den va riktigt fin och jag kännde att det var ett ställe med bra potential och där kan man uppfylla en och annan dröm. Vi får väl se hur det blir...
Imorgon blir det nya äventyr, tomtetåget (jag vet att jag tjatar) som är väldigt mysigt och diskussionerna om gård och häst fortsätter.

Det händer mycket i mitt liv just nu, hoppas bara att någon av mina drömmar uppfylls. Har svårt för att komma till ro ikväll, skulle kunna skriva en hel uppsats, men då lär jag trötta ut er fullständigt...
Här kommer lite dagsfärska bilder:



Tina & Molle!





Tina & Molle igen, hihi...








Bild från i somras då pappa och Annika med familj var på Bakken i danmark, hihi, kul bild!




Ted & Amina på Adventsbjudningen!



Krille och jag.






Johan och jag...





Pappa och Annika!




Dagens citat:

"Den som försöker dränka olycklig kärlek i alkohol är en galning. Alkohol konserverar."

Max Dauthendey

"Alla männiksor som älskar mycket, får mycket sorg."

Olfert Ricard

"De flesta människor behöver mer kärlek än de förtjänar."

Marie von Ebner-Echenbach

"En kompromiss är konsten att dela en kaka på ett sånt sätt att var och en tror att han har fått den största biten."

Ludwig Erhard




Natti natti!

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Amina

Men hallå Kristin, berättar du inte om den grekiska munken? haha

2008-11-30 @ 21:18:35
Postat av: trixie

vinterpälsen börjat komma ser jag :)

2008-12-02 @ 10:24:33
Postat av: Tina

Molle visar tänderna hi hi

2008-12-04 @ 16:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0