Internet...

Jäkla skit, nu fungerar inte internet hemma igen. Attans, alla bilderna ligger ju på datorn hemma. Trodde inte det skulle bli någon bild idag, men jag lyckades leta fram en blid som Johan tog för några år sedan. Fin bild tycker jag!

Idag é det fredag! Hur skönt som helst. Helgen ser jag fram emot, ska tävla lille Calle i körning på söndag. Nästa helg ska han tävla i hoppning. Mycket tävling just nu, riktigt kul! En liten tjej från stallet ska rida honom, hihi, kul att se! Önskar jag själv kunde rida honom, han é en sådan pärla ju!
Nästa helg blir spännande, då kommer typ nästan alla hästar från stallet följa med på samma tävling i Löddeköpinge. Blandad kompott, det kommer verkligen bli en upplevelse, riktigt kul ska det bli! Många bilder!! =)

Igår slutade min student. Känns konstigt att inte ha henne sittandes vid min sida och bevaka varenda rörelse jag gör. Men men, det verkade som hon uppskattat att gå bredvid mig i 3 veckor, tiden har verkligen gått fort!

Ikväll blir det förmodligen en lugn kväll, men vem vet, ibland blir det inte som man tänkt sig... Nä, nu får jag nog jobba på lite...


Ekorre i Jularpsskogen.



//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0