LilleJul och Julafton 2008!

Puh, nu är den värsta julruschen över, tror jag. Ska iofs till svärföräldrarna ikväll men det ska väl bli ganska lugnt tror jag. Kanske det blir utgång idag, om man orkar...

Här kommer några bilder från juldagarna: 


LilleJul hos farmor och farfar!!



Krille och Lina!



Johan!


Haha, jag och Nettan!



Farfar har bakat julgris i marsipan. Ett mästerverk, eller hur!?



Pappa och Krille.



Juleljus...



Har hittat olika inställningar på kameran, haha...


Nettan och Johan...


Johan och Nettan, igen!


Julafton hos Mamma!

Tom och mormor.



Kristoffer och Johan...



Tomtenissarna!


Tomtenissarna, igen!


Lilla söta hunden Ketty!



Tack för mig!!

//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0