Juldagen!

Sa ju till er i tidigare inlägg att Juldagen skulle bli lugn för min del, men icke!! Först var vi ju hos svärföräldrarna och fikade lite och bytte julklappar med varann. Vi fortsatte sedan hem och kastade i oss lite mat och inväntade sedan lite goa festprissar. Tina, Zandra, Kalsson, Martin och Emelie dör upp. Kvällen var riktigt trevlig, särskilt förfesten, som vanligt. Det é väl lustigt att man alltid har roligare på förfesten än på själva festen?! Kul gäng vi hade fått ihopa för kvällen, det gör man gärna om!!
Natten spenderade vi på Jägers, även där var mycket trevligt. Natten blev lång och vi var inte hemma förrän vid 4-tiden. Grannen och en polare följde med oss på sk efterfest. Själv gick jag och nattade mig, men vaknade igen vid 6-tiden av pågarna hade stereon på fullt ös. Snacka om att jag blev förbannad! Grr, blir arg av bara tanken...
Dagen där på, igår aldså, avlöpte inget vidare. Jag kännde mig ganska bra när jag vaknade, men på kvällen var jag sååå kass. Kunde inte äta på hela dagen, kunde inte ens få ner min goda Rouqetfordsås som jag skulle ha till pastan, då é jag dålig kan jag meddela...

Puh, det känns nästan lite i kroppen även idag. Man börjar väl helt enkelt bli gammal... Men jag, Tina och hennes mor körde till Nova i Lund för att ögna igenom årets mellandagsrea. Egentligen var jag ute efter en miniPC eftersom jag fått pengar till det av Johan i Julklapp, men datorer är som en djungel för mig så vi får se hur det blir med den saken...  Shit vad svårt det är, hur man än gör lär man säkert bli lurad iaf...

Var hemma hos pappa och Annika ikväll. Verkar som om pappa hämtar sig dåligt efter som magsjuka. Han har varit helt utslagen i 2 dagar nu, hoppas han hämtar sig snart! Helst redan ikväll!! Håll tummarna för honom!

Nu följer iaf några blider från Juldagens förfest!

Kalsson. Utrustad med slips. Det modet apade vi andra töser efter så Johan fick leta upp sin slipsstack. Haha, fick till och med en komplimang för det på Jägers senare, av en tjej!


Haha, Tina och Emelie försöker lösa



Vad hon egentligen håller på med vet jag inte, men det är iaf Emelie!


Tina har fått tag i kameran!



Nu har Zandra fått tag i kameran istället.



Tack för mig!!

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag sätter upp håret såklart ;) Kan ni inte skicka de andra bilderna till min mail? Vill ha!! =)

2008-12-27 @ 20:09:04
URL: http://uptowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0