Pappa fyller 50!!

Idag är det stora dagen för faren min. Han fyller hela 50 bast idag. Dvs att just i år, och den enda gången jag kommer vara exakt hälften så gammal som min far! Stackaren sitter däremot med magknip efter semestern med Annika. De verkar a druckit eller ätit något olämpligt på Egypten. Lider verkligen med dem, inte särskilt spännande att vara vrålhungrig men så fort man äter minsta lilla så krampar magen... Hoppas ni snart blir friska och krya igen. Kanske det va så att någon ville säga till er att ni ska fortsätta ta det lungt efter semestern och inte hoppa direkt in i julstöket...Vem vet?!

Några bilder på pappa från 2008!


Helgmys i nya huset! Tack för en trevlig kväll!


Den ständiga grillmästaren, han kan bara inte slita sig från grillen. Men då vet man var man har honom iaf, haha!!


Johan och pappa på tåget hem från konsert med Dolly Parton i somras.


Hela syskonskaran tillsammans med föräldrarna. Vilken härlig bild!!


Pappa och Annika, ni é för söta!



Dans på Höja i Malmö. Julafton firas mitt i sommaren, nä, ni läste inte fel - i galna pappas släkt firas det hej vilt, även jul på sommaren!



Pappa och Rickard i sitt esse, vem é fullast egentligen?!?!


Pappa och Annika, igen. Man kan ju inte få nog av dem helt enkelt.



Ja, detta var lite bilder ur min pappas liv. Jag ar sagt det förr men det kan inte sägas nog mycket - Jag Älskar dig Pappa!
Mycket har hänt genom åren, men jag vet att allt du gör, det gör du av kärlek. Ibland har det blivit helt tokigt, men inget ont som inte har något gott med sig, det är en läxa man fått lära sig med råge!

STORT GRATTIS PÅ DIN 50ÅRS DAG!

//
DIN DOTTER







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0