Köpa eller inte??

Ja, det är den stora frågan för mig just nu. Tycker jag om hästen tillräckligt mycket egentligen? Hur vet jag att det är rätt för just mig? Borde jag titta på fler??
Usch, suck, det känns faktiskt svårt. Man vet aldrig hur det kan bli. Det är en stor häst med mycket massa, klarar jag av honom när han blir fullt musklad? Känns uteslutet vid detta laget att ens fundera på att provrida en pålle på 180cm...

Jaja, ska iaf hoppa honom imorgon, ska bli spännande! Man vet aldrig vad man har att förvänta sig...

Ni kanske inte är särskilt intresserade av att bra höra hästsnack. Jag kan berätta att vi i Tisdag var och kikade på musikalen "Mamma Mia". Störtskön föreställning. Verkligen sevärd.
Vi har även hunnit klämma in ett stallmöte i veckan. Haha, kul med "Team Ekastiga". Ser fram emot att ha en häst att tävla med och en jacka med text som bekräftar att jag står inte står aldeles ensam i ett litet skitstall med trist och egensinniga människor... Trivs enormt bra i nuvarande stall, trodde inte jag skulle kunna trivas i ett storstall och faktiskt komma mycket bra överrens med 99% av stallfolket. Men så är sanningen, håller tummarna för att det håller i sig...

Haha, nu blev det mer hästsnack iaf, men sån é jag.... Sorry...

Här kommer veckans bilder... Wii!! Håll till godo gott folk!


Gänget som kollade på "Mamma Mia" - Mina svärföräldrar Lars & Anita.




Pågarna ser måttligt roade ut av stallmöte, haha!!




Vissa häst töser tycker inte om att vara md på bild, hii...



Stallmamma närmast i bild, snackemaja, haha!!! Go och glad, alltd!!



Här har vi ytterliggare några stalltöser som anslutit sig till stallmötet. Jeanette, Tina och Åsa.



Här har vi stallmötets "Domare" i närbils, Emelie!


Ännu en bild på mig och Kazzbin. Ingen bra bild på varken mig eller hästen, men ni får hålla till godo med det jag har att erbjuda...





Dagens citat:

"Kommer du se tillbka på ditt liv och säga; "Jag önskar att jag hade" eller "Jag är glad att jag gjorde"
Zig Ziglar



Tack för mig!

//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0