Klagomål...

Hihi, jag har visst fått klagomål på att jag bloggar för sällan, vissa é visst trötta på att läsa om vår limousinefärd...

Nåväl, sen sista inlägget har det hänt mycket. Jag har hunnit avverka en semestervecka på hemmaplan. Sällan nuförtiden man är hemma på semestern, denna veckan har jag iofs haft semester ensam, Johan har jobbat full tid ändå... Kanske kan låta trist, men sån é min verklighet ibland.

Har varit och provridit en del hästar. Snacka om att det är svårt att hitta hästen man faller pladask för, för det é väl det man ska göra?! Tyvärr finns inga bilder på dessa pållarna, har bara filmat dem... Just nu känns det som om hästarna kastas efter mig, alla drar i mig från olika håll. Trist att den ena intressanta hästen står i Katrineholm, det tar en stund att ta sig dit. Tid är det sista jag har just nu, suck...
Tja, vi får se vad det blir av det till slut, man kanske inte köper någon häst alls, vem vet, inte jag iaf...

Här hemma är det ruskigt väder, men pappa och Annika sitter i varma och sköna Egypten och gottar sig. Är ganska så avundsjuk. Pappa han fyller ju år snart, rättare sagt den 19/12. Då fyller han hela 50år! Ni som känner honom - Glöm inte att gratta honom den dagen!

Nyss hemkommen från tävling i Åstorp med lille Calle. Han uppförde sig som vanligt lysande, OM jag bara hade kunnat styra lite bättre. Resultaten är inte utlagda än, men vi vann förmodligen den ena klassen iaf.

Satt och pysslade med mitt traditionella pepparkakshus igår. Efter 2½ timme blev resultatet detta:






Tack för idag!

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket fint pepparkakshus.. nu är vi hemma igen kram

2008-12-18 @ 20:23:19
Postat av: Anonym

vilket fint pepparkakshus.. nu är vi hemma igen kram

2008-12-18 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0