Julklappar

Nu är alla klapparna inhandlade och inslagna, äntligen! Sååå skönt att ha det klart. Kanske man kan slappna av lite och se ljust på julen. Var i Lund på Nova igår och handlade tillsammans medJohan och Kristoffer. En riktigt trevlig dag, det är sällan man får en heldag med K3. Känndes som en julklapp bara det!
Vi anlände till Nova kl 10, precis när de öppnade. Jäkla tur vi var lite morgonpigga, allt eftersom dagen gick fylldes det på med mycket folk i affärerna. Jag är verkligen inte glad för folkmassor. Då känner jag mig klämd och obekväm, brr, då vill jag bara fly...

Åkte sedan hem till Krille och Lina i Malmö, fikade och pysslade med lite saker som jag inte kan berätta om här, mer info om det efter julafton! Kvällen fortsatte med en runda till stallet och till mataffären. Stackas lilla Calle kommer just nu lite i sista hand, vill man ha gott samvete kan man oxå kalla det för vintervila...

Sista rycket denna lördagskväll fortsatte med julklappsinslagning på hög nivå. Många klappar, men det é ju sååå mysigt att se alla inslagna och klara. Någon gran verkar det inte bli i år. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, men jag känner att det finns dåligt med tid att pula med en barrande gran. Egentligen drar man ju bara in en massa skit och smådjur i huset...

Kvällen avslutades i soffan, då både jag och Johan somnade i soffan, utmattade efter dagens alla övningar...

Här har vi resultatet, hjälpte jultomten lite på traven...



Lite julcitat/talesätt:

Inget är mer trist än att vakna på julmorgonen och inte vara ett barn.
Erma Bombeck

Glöm aldrig att om julen inte finns i ditt hjärta så kommer du heller inte finna den under granen.
Charlotte Carpender



//
Chisan











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0