Fiskaren!

Haha, idag har jag varit fiskare. Fick inte särskilt mycket fisk eftersom vi satte ut garnen idag, får se om någon dag om det blev någon fiskelycka...


Här é jag, fullt monderad i överlevnadsdräkt... Brr, det var riktigt kallt på sjön idag. Ganska mycket trevligare  att följa med ut på sjön en fin sommardag!




Här har vi Johan, fullt monderad i oljekläder... Jag föredrar overallen, betydligt varmare!


 Fortsatte till stallet och körde Calle en runda, inte heller denna aktiviteten var varm!! Satan vad kallt det var idag!!


Min söte lille påg!! Hihi, men julglitter och allt!


Lite hästcitat:

Hur många gånger har man hört detta från folk:

"Hästar bits fram, sparkas bak och är obekväma på mitteln"
Ian Fleming

"Riding turna "I wish" into "I can""
Pam Brown



Tack för mig!

//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0